Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Mám čtyři borderky chci s nimi občas tahat, ale jaké mám zvolit postroje?

Diskuzní fórum > postroje

Mám čtyři borderky chci s nimi občas tahat, ale jaké mám zvolit postroje?

(1/2) > >>

Lucka Součková:
Zdravím, jsem naprostý nováček a mám otázku a to takovou jaká je v nadpise..Prostě a jednoduše...Mám čtyři borderky dělají Agi a na ovce moc nejsou, nejsou to správné bordery, ale jsou skvělé a plně nevyužité, vzhledem k tomu že občas jezdíme na kole, což je občas prekérka s pěti psama, ale chtěla bych s nimi občas tahat, jako kolo, nebo raději kárka, tu už alespoň jednaa z nich zkoušela..No ale vůbec nevím co za postroj...Líbil se mi ten univerzální, ale je vhodný?
Díky za pomoc.Lucka ;)

Clara:
postroj sled....http://www.manmat.cz/....možná
chce to zkusit v krámu přímo na psíkovi

HelaL:
Je třeba psům postroje vyzkoušet - tak aby to viděl někdo zkušený a nejlíp i v tahu.
Sled je klasický, výborné postroje mají Nešněrovi Zero DC - Faster
http://www.zerodc.cz/, dobře podložené postroje pro tvrdou práci jsou eurohusky od Pavla Pfeifera.
Každý má něco do sebe :)
Kdybys byla od Brna, můžeš se stavit, mám tu slušnou sbírku od každého něco ve velikosti, která by borderkám mohla být. Uděláš si představu o velikosti a co jim sedne nejlíp.

Jef:
Taky mám psa bordeer kolii,jezdíme na kole,ale především na běžkách,používám postroj Guard-Man Mat,Ski šňůru fin-hák místo karabiny je to pohotovější.

xaelian: