Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Rozhoduji se

Diskuzní fórum > ostatní

Rozhoduji se

(1/3) > >>

KimKatic:
Přeji pěkný večer. Moc ráda bych Vás (jako zkušené chovatele) poprosila o radu co se týče výběru plemene. Jsem sice studentka, ale veškerý volný čas věnuji sportu (běh, kolo, brusle - když je počasí, skály, yoga...) A tak hledám psího parťáka na mé volnočasové aktivity a jako kamaráda :). Dlouho jsem přemýšlela o Border kolii, vzhledem k její inteligenci a energičnosti, ale nevím, jestli by pro ní to "bezhlavé tahání (canicross, bikejoring...) bylo vhodné. Dále jsem přemýšlela o Maďarkém krátkosrstém ohaři (k tomuto plemeni se snad vyjádří nějaký zkušený chovatel :) ), ikdyž ta krátká srst... Aby nebyla problém v zimě (časté stanování, běh/kolo...) no a nakonec jsem přemýšlela nad belgickým ovčákem : malinois - zde si zase nejsem jistá, zda je to vhodné plemeno pro chovatele začátečníka (což já jsem).

Předem děkuji za rady :).

PS: Doufám, že to píšu do správného topicu, když tak smažu.

Priscilla: