Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Vysledky MCR - Nordic Style

Diskuzní fórum > Závody

Vysledky MCR - Nordic Style

(1/5) > >>

zimon:
1. Nestalo by za to prehodnotit Index discipliny  v Ns?  Nyni je: Combi x 1,0, Skj1 x 0,90, Skj2 x 0,88

Muj nazor je, ze bych zrusil NS a hodnotil kazdou disciplinu zvlast, tzn. ze by NS nahradil SKJ1.   Combi se u nas stejne nejezdi a jezdit nebude.  V SKJ2 zatim nestartuje dostatek zavodniku, takze by asi stejne nesplnili podminky pro prideleni titulu MCR ( to jen kvuli tem, co by se ohaneli navysenim disciplin a titulu).

2. Sportovni vykonnostni tridy pro NS

Kdyz uz to tedy mame, mely by rychlostni koeficienty odpovidat realite.  Medailistka z ME ma pouze I. VT?! 
Nebo jsme jen spatne merili delku trate?  --->
Dalsi detail je presnost mereni trate, nevim, jakym zpusobem se meri a jake jsou kontrolni mechanismy?????

Erbs Dušan:
Je pravda, že ty počty jsou trochu prapodivné  ;D

danhakl:
Na to meření tratě jsem se taky už jednou chtěl zeptat, když už se nadělá takového humbuku kolem bodu, tabulek, indexu a nevim ceho.

HelaL:

--- Citace: zimon  27 Květen, 2010, 10:14 --- V SKJ2 zatim nestartuje dostatek zavodniku, takze by asi stejne nesplnili podminky pro prideleni titulu MCR

--- Konce citace ---
Současný princip titulů podložených výkonnostní třídou nevyžaduje určitý počet závodníků v kategorii. Stačí zajet I. VT. Teprve když nezajede I., je šance na titul při počtu min 15 závodníků v kategorii


--- Citace: zimon  27 Květen, 2010, 10:14 ---Dalsi detail je presnost mereni trate, nevim, jakym zpusobem se meri a jake jsou kontrolni mechanismy?????

--- Konce citace ---

Kontrolní mechanismus je koeficient trati. Kdyby byla trať blbě změřená (delší), budou včechny kategorie na té trati s nižší průměrkoui, to se odrazí na koeficientu trati - a následně koeficient srovná body. Stejným způsobem koeficient trati srovnává situaci, kdy je trať obtížná (převýšení, hluboký sníh..)

Celý systém mushingu je dost vymakaný a provázaný. Nejsnadněji se nastavují hraniční hodnoty

zimon:

--- Citace: HelaL  27 Květen, 2010, 14:41 ---
--- Citace: zimon  27 Květen, 2010, 10:14 ---Dalsi detail je presnost mereni trate, nevim, jakym zpusobem se meri a jake jsou kontrolni mechanismy?????

--- Konce citace ---

Kontrolní mechanismus je koeficient trati. Kdyby byla trať blbě změřená (delší), budou včechny kategorie na té trati s nižší průměrkoui, to se odrazí na koeficientu trati - a následně koeficient srovná body. Stejným způsobem koeficient trati srovnává situaci, kdy je trať obtížná (převýšení, hluboký sníh..)

Celý systém mushingu je dost vymakaný a provázaný. Nejsnadněji se nastavují hraniční hodnoty

--- Konce citace ---

Prave, kdyz se podivam na vysledky z Eduardu, tak mi to nejak neodpovida...:((((

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Odpověď

Přejít na plnou verzi