Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Stolní hra

Autor Téma: Stolní hra  (Přečteno 4819 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

---

  • Host
Stolní hra
« kdy: 06 Duben, 2012, 20:12 »
Dobrý den, již delší dobu přemýšlím o vytvoření psí stolní hry - trochu jsem se nechal inspirovat hrou Dostihy ( taky uvažuji o kvartetu )  - , trošku jsem tam včlenil Yukon Quest... no zatím žádná sláva. A tak bych chtěl požádat, zda by se našli lidičky, který by mi zaslali fotky svých hafů a kterým by nevadilo, že použiji jejich fotky. Potřebuji od každého plemene čtyři zástupce - AM, AH, G, SH, ESP, Somojedy. Případně jméno a pozice v týmu. Není to nic komerčního a až to budu mít nechám to ke stažení bude - li zájem.


---

  • Host
Re:Stolní hra
« Odpověď #2 kdy: 07 Duben, 2012, 00:55 »
Díky. Ne myslel jsem čtyři samostatné psouny z každého plemene. Pozice - leader, wheels....

Offline HelaL

  • Global moderátor
  • *****
  • Příspěvků: 975
  • Karma: +95/-74
    • MushGo
    • E-mail
Re:Stolní hra
« Odpověď #3 kdy: 07 Duben, 2012, 07:54 »
Díky. Ne myslel jsem čtyři samostatné psouny z každého plemene. Pozice - leader, wheels....
Takže ty myslíš

např pro AH:
leader: Ali
swing: Ira
team: Borek
wheel: Lance

Jaké fotky preferuješ?
výstavní v zahradě
portrét hlavy
foto jednoho psa v postroji

Myslím že je třeba počítat s tím, že normální lidi nepoznají podobné psy o sebe (např pro mne jsou samojedi jedna chlupatá koule jak druhá) tak aspoň fotky by měly být odlišné (příklad Borek-Lance - dva černí psi, ale každý v jiné pozici)

Musí být celý tým od jednoho mushera? (Lance je Rudi, zbytek náš)

Jaký formát - velikost fotek (poměr stran)


leader: Ali


swing: Ira


team: Borek


wheel: Lance


« Poslední změna: 07 Duben, 2012, 07:57 od HelaL »

Offline HuskyW

  • ***
  • Příspěvků: 175
  • Karma: +16/-6
    • HuskyW
    • E-mail
Re:Stolní hra
« Odpověď #4 kdy: 07 Duben, 2012, 10:55 »
Taky jsem to měla v plánu...ale nedokázala jsem dát nic pořádnýho dohromady. Udělala jsem jednu velmi jednoduchou verzi, kterou jsem obdarovala loni Verču Stejskalovou, haskouňářku. Chtělo by to prodloužit herní plán a rozšířit úkoly. Fakt je to těžký to pak zrealizovat. Takže držím palce, jen to chce pořádně vysvětlit, co k tomu potřebuješ. Ani já, ani Hela, jsme to nepochopily (nebo tedy alespoň mě to stále není jasné).

No a moje verze ke shlédnutí zde: http://huskyw.blog.cz/1107/stolni-hra


Offline tomek

  • **
  • Příspěvků: 56
  • Karma: +9/-4
Re:Stolní hra
« Odpověď #5 kdy: 08 Duben, 2012, 09:36 »
pokud to chápu dobře,tak  se jedná o to,že v průběhu celé hry musíš postupně nakupovat psy do týmu a až budeš mít všechny pozice ve spřežení obsazený,tak ti začne tým jakože závodit a po např. hození kostkou se rozhodne,jak si se umístil..samozřejmě nějaký bonusy atd....čím lepší pes,tím větší cena..dokupování vybavení,veterina atd...v podstatě vážně ty dostihy a sázky,jenom trošku jinak..určitě sem zvědavej..:)

Offline ježura

  • *****
  • Příspěvků: 587
  • Karma: +15/-0
    • E-mail
Re:Stolní hra
« Odpověď #6 kdy: 08 Duben, 2012, 10:25 »
Hele a bude tam i něco za trest? Něco jako černý Petr? Že bych dodala fotky svých hyen ;D

---

  • Host
Re:Stolní hra
« Odpověď #7 kdy: 09 Duben, 2012, 09:36 »
Helo ty fotky si představuji tak jak jsou Ira a Lance na šířku ( velikost si oříznu pak sám ) nejlépe v postroji.
Peníze jsem z té hry chtěl právě odbrourat - kdo zná dostihy, tak vý co je to pak za binec na stole všude kupičky, žetony. V hospodě se moc hrát nedá. Teď mám verzi bez peněz, ale nevím jak by se vám líbylo, že malamuti sou si rovni AH a všem nebo jak započítat nějaký koeficient rychlosti v závislosti na ceně ( kdybych se vrátil k penězům )
Idea je taková = nakoupit psi ( po oválu jak u dostihů ) až budeš mít celé spřežení, nakoupené sáńě a žrádlo na cestu můžeš postoupit do prostřed hracího pole na trasu z Whitehorse do Farb. + karty náhoda, problém ( nasazení botiček, rozedřená tlapka a pod )
To HuskyW: na hru jsem myslel taky už dlouho, když jsem mrkal na tvé stránky, jak to máš pěkně udělané tak jsem se do toho taky konečně dal. Asi by to vypadalo hezčejc kreslené jako máš ty, ale na to fakt nemám. Leda že by jsi chtěla ilustrovat?

Offline HelaL

  • Global moderátor
  • *****
  • Příspěvků: 975
  • Karma: +95/-74
    • MushGo
    • E-mail
Re:Stolní hra
« Odpověď #8 kdy: 09 Duben, 2012, 11:28 »
že malamuti sou si rovni AH a všem nebo jak započítat nějaký koeficient rychlosti v závislosti na ceně ( kdybych se vrátil k penězům )

jenom Koef rychlosti nee, ale napadají mne jiná rozlišení (jasně že ne úplně reálná, ale aby to aspoň trochu dávalo smysl)
Příklad - nevím jestli znáš starou PC hru  Dune II. (to bylo tak poslední co jsem něla čas hrát :)
Osídloval jsi Dunu a bojoval s ostatními kmeny. Vybíral sis ze 4 kmenů a každý uměl něco jiného. Jedni byli super válečníci, druzí měli dobrou techniku.. Jasně že vyhrát s válečníkama bylo nejsnažší, ale šlo vyhrát i těmi dalšími a bylo to zajímavé - tj. člověk si to rád zahrál 4x a pokaždé to bylo jiné.

Psiska - co mě napadá (nechci se nikoho dotknout! - jde o to vyhmátnout základní rozdíly)
Malamuti půjdou furt, pomalu uvezou tunu, nezastaví je počasí, ..
naopak
ESP budou potřebovat stany, dečky, supr žrádlo, zaplacenou helikoptéru na odvoz:), upravenou trať a když to všechno budou mít, pojedou jak střely
AH - budou tak akorát, půjdou s každým, ale budou třeba nejdražší, aby trvalo dlouho než si na ně vydělá
SH - jako AH, ale pomalejší, zato s vyšší prostupností skrz nepřízeň..???
GP.. co já vim budou lovit, žrát zmrzlé ryby, musher bude potřebovat školení aby je zvládl :), budou se rvát, zaženou vlky, medvědy..uloví soba.. nevím..
SA
zlatíčka pro každého, všichni je budou milovat, budou si vydělávat reklamou, pojedou pomalu

Pak na trati různé smečky budou jinak řešit nástrahy
mamuti pojedou furt.. ESP budou věčně někde schovaní, zadečkovaní, pokousaní, čekající na zásoby.. zato když vyjedou, bude to fofr..

shrnuto - některé psy pořídíš zalevno/rychle a hned vyjedeš a pojedeš pomalu, u jiných různě jinak.

Vymysli scénař - seznam překážek, souhrn vybavení a znalostí, pak ti třeba ostatní pomůžou napasovat na co je dobré které plemeno, já vysloveně rozdíly mezi čistými nedám, neznám je tak důkladně.

Pokud chceš nápady na ty překážky, na vybavení..dej vědět..





« Poslední změna: 09 Duben, 2012, 11:30 od HelaL »

---

  • Host
Re:Stolní hra
« Odpověď #9 kdy: 09 Duben, 2012, 12:18 »
moc dík. To už začíná vypadat na PC hru a ne na stolní. Škoda snažil jsem se vygooglit jestli nějaká taková PC hra není a nic jsem nenašel. Jak píšeš, strategická hra by to musela být super kupa možností. Do deskový to vše asi nenacpu.

Offline HelaL

  • Global moderátor
  • *****
  • Příspěvků: 975
  • Karma: +95/-74
    • MushGo
    • E-mail
Re:Stolní hra
« Odpověď #10 kdy: 09 Duben, 2012, 14:07 »
.. To už začíná vypadat na PC hru a ne na stolní.
Bohužel jsem Dostihy nikdy nehrála, po přečtení pravidel si nedovedu představit jak to udělat bez peněz :)

Tohle je ale lepší na pokec, odkud jsi, nedojedeš někam na nějakou akci? Dogtrek, Hils...
« Poslední změna: 09 Duben, 2012, 14:26 od HelaL »

---

  • Host
Re:Stolní hra
« Odpověď #11 kdy: 09 Duben, 2012, 15:45 »
krkonoše, k vám asi trochu z ruky. přemýšlel jsem o platidle zlatá cihla za jednoho psa, za lídra 2 cihly.


Offline xaelian

  • *****
  • Příspěvků: 64607
  • Karma: +0/-0
Re:Stolní hra
« Odpověď #13 kdy: 02 Listopad, 2023, 01:12 »
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting