Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 koupím HUSKYHO bez PP

Autor Téma: koupím HUSKYHO bez PP  (Přečteno 7224 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Tonda

  • Host
koupím HUSKYHO bez PP
« kdy: 17 Únor, 2012, 09:35 »
Rád bych koupil Sibiřského Huskyho bez pp, nejradši tmavé barvy. Cena pokud možno co nějnižší můžete nabídnout. jsem aktivní student, bydlíme na venkově. Prosím pište na mail TondaFF@gmail.com     děkuji ;)

Offline VencaN

  • *****
  • Příspěvků: 888
  • Karma: +130/-109
  • G.Attla :...pes nikdy nedělá chybu...
    • E-mail
Re:koupím HUSKYHO bez PP
« Odpověď #1 kdy: 17 Únor, 2012, 10:01 »
Toníčku v útulcích jich máš plno....
http://www.kaya.cz/
Nepodezírej hned lidi ze špatných úmyslů,
pokud to lze vysvětlit jejich debilitou.

Offline Djihad

  • ****
  • Příspěvků: 457
  • Karma: +42/-23
  • Zkušenosti jsou nepřenosné.
    • www.sleddogs.cz
    • E-mail
Re:koupím HUSKYHO bez PP
« Odpověď #2 kdy: 17 Únor, 2012, 10:31 »
No akorát sou ty stránky nějak uspaný, poslední "novinky" z května 2011.....
-17 x Alaskan husky/ESP, L.P.1996
-Unlimited MID a LONG, komerční jízdy se psy
-krmím masem
-nerozumím dogtrekingu, caniccrossu, bikejoringu, skijoringu, služeb. výcviku a výstavám
-miluji zrzky



Offline bl

  • *
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +20/-1
Re:koupím HUSKYHO bez PP
« Odpověď #3 kdy: 17 Únor, 2012, 11:07 »
Tyhle nejsou uspané:)
Seveřani v nouzi:
http://malamutrescue.webnode.cz/

Wojtek

  • Host
Re:koupím HUSKYHO bez PP
« Odpověď #4 kdy: 17 Únor, 2012, 11:23 »

Tonda

  • Host
Re:koupím HUSKYHO bez PP
« Odpověď #5 kdy: 17 Únor, 2012, 12:14 »