Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky

Autor Téma: Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky  (Přečteno 68933 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Dagmar

  • Host
Zdravím Vás,
dostala jsem možnost odkoupit koloběžku od firmy Mibo. Trošku jsem prolétla nějaké diskuse, ale jelikož jsem totální amatér, tak si ani tak nejsem jistá. Potřebuji ji pro reakreační ježdění ve středně těžkém terénu. Můžu sem vůbec nějak vložit její fotku? Připadá mi, že má totiž malé přední kolo...

Offline Verča J.

  • ***
  • Příspěvků: 117
  • Karma: +0/-8
    • Spřežení Luna-Agu-Ilima
    • E-mail
Re: Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky
« Odpověď #1 kdy: 26 Květen, 2009, 14:49 »
Na male kolecko ve predu POZOR!jinak muzes jezdit jen po asfaltkach a v terenu se akorat vzteknes,protoze to vubec po hline nechce jet.O bahne ani nemluvim,neprojedes,zapadne a hotovo.A jak zapadne predni kolo v rychlosti tak dostanes poradnou pecku do zad zadnim koleckem.Cim vetsi ve predu tim lip ,uz kvuli setrvacnosti.

Offline Verča J.

  • ***
  • Příspěvků: 117
  • Karma: +0/-8
    • Spřežení Luna-Agu-Ilima
    • E-mail
Re: Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky
« Odpověď #2 kdy: 26 Květen, 2009, 14:52 »
http://www.mibo.cz/images/univers/2/IMG_0242_up.jpg
tohle je MIBO s perfektnim pomerem kol
« Poslední změna: 26 Květen, 2009, 14:57 od Verča J. »

Dagmar

  • Host
Re: Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky
« Odpověď #3 kdy: 26 Květen, 2009, 14:56 »