Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Může se lovecký pes naučit tahat?

Autor Téma: Může se lovecký pes naučit tahat?  (Přečteno 4970 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Amaranth

  • *
  • Příspěvků: 1
  • Karma: +0/-0
    • E-mail
Může se lovecký pes naučit tahat?
« kdy: 21 Únor, 2013, 19:43 »
Dobrý den, slyšela jsem, že tahat se může naučit skoro každý pes (tedy že to nemusí být zrovna husky nebo malamut). Máme štěně Jämthunda - severský lovecký pes velikosti huskyho. Podle chovatele je tahání nebaví, ale zase jsem viděla spoustu fotografií kdy Jämthund opravdu saně nebo běžkaře táhne. Naše štěně tahá občas jenom na vodítku (a bohužel většinou opačným směrem) a to když jde před námi na cestě nebo na silnici nějaký člověk nebo cizí pes, ale na postroji netahá vůbec. Také se dost často zastavuje a očuchává cestu. Hlavně vůbec nevím, jak jí mám vysvětlit co po ní chci - zkoušela jsem ji zastavit (rozumí povelu "stůj!") a pak se s ní rozeběhnout, volat na ni "běž!" a následně hodně chválit, ale jakmile zůstávám kus za ní, zastavuje se a čeká na mě. A když na ni volám "běž!" a chválím zrovna v tom okamžiku kdy táhne na vodítku, nějak to ignoruje. I to očuchávání si nenechá rozmluvit - ani pamlsek se jí nezdá v tu chvíli zajímavější. Chci se tedy zeptat, jestli si myslíte že si dělám zbytečné naděje, nebo je možné psa tahání opravdu naučit, případně bych moc uvítala kdybyste mi poradili, jak vysvětlit štěněti co po ní vlastně chci.

B.

  • Host
Re:Může se lovecký pes naučit tahat?
« Odpověď #1 kdy: 21 Únor, 2013, 20:39 »