Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Jakou kolobrndu?

Autor Téma: Jakou kolobrndu?  (Přečteno 18932 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Kuba

  • *
  • Příspěvků: 27
  • Karma: +0/-0
    • E-mail
Jakou kolobrndu?
« kdy: 29 Říjen, 2014, 11:17 »
Ahoj chci si pořídit kolobrndu , jsem úplný začátečník a mám dvě feny husky (1 rok , 7 let) .Jezdit budu střídavě s oběma či jednou páč starší si spíš už zalíbila gauč (nevídané u husky :)
) Jezdit se bude převážně po polních cestách a lesích občas i po asfaltu a to cca 1-3x týdně. Jezdit se bude tady u nás na Chomutovsku v Krušných Horách.Určitě budu chtít přední kolo 26 a zadní 20.Nejspíš i odpruženou vidlici. Mám 189 cm a 93 kg.
Nějaká rada kterou od zasvěcených ? :)
Nemám v plánu jít hned závodit (Alespoň prozatím.. :) ). Rád bych nějakej zlatej střed ne hned koloběžku za 18 000,- Mám rozpočet dejme tomu 13 000,- ale když se cena bude točit okolo 10 000 ,- tím lépe samozřejmě ne na úkor že za pátou zatáčkou mám koloběžku na 2 části.
Je dobré pro začátečníka si ihned koupit novou  brndu či spíše koupit třebas od někoho zde. Kdyby někdo prodával tak se klidně ozvěte :)
« Poslední změna: 29 Říjen, 2014, 11:34 od Kuba »

Offline Kuba

  • *
  • Příspěvků: 27
  • Karma: +0/-0
    • E-mail
Re:Jakou kolobrndu?
« Odpověď #1 kdy: 29 Říjen, 2014, 11:20 »
V obchodě v Plzni mi byli doporučeny tyto :
Modely Mushing od Kostky mají rozšířené stupátko pro stání s nohami vedle sebe. Koloběžka je ale podle mě nevhodná pro ježdění bez tažného psa.
Proto bych doporučil Kostku Tour Dog  doplněnou odpruženou vidlicí
Kickbike Crossmax (Nejlehčí ale s malým stupátkem pro dvě nohy)