Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky

Diskuzní fórum > koloběžky

Poraďte totálnímu amatérovi s výběrem koloběžky

(1/19) > >>

Dagmar:
Zdravím Vás,
dostala jsem možnost odkoupit koloběžku od firmy Mibo. Trošku jsem prolétla nějaké diskuse, ale jelikož jsem totální amatér, tak si ani tak nejsem jistá. Potřebuji ji pro reakreační ježdění ve středně těžkém terénu. Můžu sem vůbec nějak vložit její fotku? Připadá mi, že má totiž malé přední kolo...

Verča J.:
Na male kolecko ve predu POZOR!jinak muzes jezdit jen po asfaltkach a v terenu se akorat vzteknes,protoze to vubec po hline nechce jet.O bahne ani nemluvim,neprojedes,zapadne a hotovo.A jak zapadne predni kolo v rychlosti tak dostanes poradnou pecku do zad zadnim koleckem.Cim vetsi ve predu tim lip ,uz kvuli setrvacnosti.

Verča J.:
http://www.mibo.cz/images/univers/2/IMG_0242_up.jpg
tohle je MIBO s perfektnim pomerem kol

Dagmar:
Hmm.... děkuji za radu. Tak to bude asi opravdu malý.. on je to nějaký starší typ. Požádala jsem o informace o velikosti kol, tak čekám.. ale podle fotky je to prostě asi naprd :-(

Verča J.: