Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/mushing/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Závodní řád - ke schválení

Diskuzní fórum > Pravidla a řády

Závodní řád - ke schválení

(1/8) > >>

HelaL:
V archivu jsem vylepila  náš dlouho přepracovávaný Závodní řád. Vychází z logiky IFSS-ESDRA, místy upraven na vysloveně naše zvyklosti.
(např. startovní bod pro bkj má IFSS jako u nordic style a CC- tak že celý tým čeká před čárou, my to sjednotili s kolobkama a kárama - čelo káry, kola, kolobky na čáře..)

Když najdete vyslovené chyby, mailněte mi, ať to opravím,
věci k debatě sem - se slušnou argumentací..
Dík
http://archiv.mushing.cz/dokumenty/RADY/zavodni_rad/ZavodniRad2010keSchvaleni.doc

danhakl:
Může závodník dopovat?

Djihad:
No jistě "vole", no jistě!!! ;D :D ;D :D

No tady alespoň vidíš sportovní úroveň těch kteří tvoří pravidla, ty takováto možnost ani nenapadla, takže je zřejmé, že uvažování "závodníků" je jiné....ale to známe odjinud, zvláště cyklisté jsou nejvíce provaření...

Buráci:
Pokud hraji roli decimetry (hraji, viz MR), tak nemuzes na startu postavit na startovni caru jezdce a v cili merit psa. Pak ten, kdo ma delsi snuru, tak ma kratsi trat. V pripade BKJ navic nepomuze ani stanovit delku snury, protoze nekdo ji vaze za riditka a jiny za pas.

Michal M.:

--- Citace: Buráci  04 Listopad, 2010, 11:47 ---Pokud hraji roli decimetry (hraji, viz MR), tak nemuzes na startu postavit na startovni caru jezdce a v cili merit psa. Pak ten, kdo ma delsi snuru, tak ma kratsi trat. V pripade BKJ navic nepomuze ani stanovit delku snury, protoze nekdo ji vaze za riditka a jiny za pas.

--- Konce citace ---
To bych neřešil a nechal to tak jak to je - jezdec na čáře. Je to rozumnější a má to své nutnosti. Za prvé např. zrovna na Horníku kdyby v Účku byl první pes na na čáře, tak jezdec se před startem pomalu bude plést v cíli. Za druhé psi tolik neruší šum, který je těsně před startovní čarou. Za třetí jezdec, který je na startovní čáře lépe příjímá informace od pořadatelů, pomocníků a má lépe psy pod kontrolou, když jsou už ve startovním ohraničeným koridoru. A je to také hlavně bezpečnější, protože než by se v Účku po startu dostala kára, či saně ke startovní čáře (a to už bez držení pomocníků), tak má docela velkou hybnost a rychlost. To může potvrdit Martin Levíček před dvěma lety v Č. Kostelci, který nám tam málem pokácel startovní konstrukci a při tom sejmul a zrušil UPSku na zemi. ;D
A co se týče decimetrů v cíli, tak to je samé kdyby, kdyby. Kdyby bylo o jedno předjížděného měně na trati, který samozřejmě vždy zbrzdí, zas jsem o metr blíže k cíli. A takových kdyby je víc na trati, které se neřeší a nevadí. Napři při Velké Pardubické to taky neřeší. Všichni se nějakým způsobem motají na startu plus mínus pět metrů a pak to odstartují. Důležitý je kdo první protne cíl.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Odpověď

Přejít na plnou verzi